marijeensing.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

marije

Reacties

Reacties

Alja

Hey Marije,

Super leuk zeg dat we je zo een beetje kunnen volgen!
Zal het met alle plezier gaan bijhouden en lezen!
Heel veel succes en plezier daar op Sint-Maarten!
We gaan je zekers missen :-(

Dikke kus Erwin, Alja, Larissa en Devian xxx

Froukje

Hoi,

Ik ga je volgen.Leuk man.
Goede reis en tot in december.

Groetjes Froukje.

Opa

hallo marije dit leuk dat je dit gedaan hebt nu kunnen wij je volgen.
Groetjes opa en oma

Alie

Ben heel benieuwd naar jou verhalen! Heel veel succes met je stage natuurlijk!!

Birke

Hey Toppertje,
Hoorde dat je goed aangekomen bent en dat het appartement super is. Nou geniet er maar met volle teugen van.... voor je het weet zit je weer hier in de kou!
Ook wij gaan je volgen hoor. En hopen toch zo af en toe op wat smeuige verhalen.

Liefs en pas goed op jezelf.

sineke en ekke

hoi marije
fijn te lezen dat je goed bent aangekomen en dat je appartement naar je zin is
had je nog sms willen sturen voor vertrek, maar zaten toen in zhuis, want ik heb moeder aarde maar weer eens van nabij bekeken en heb nu scheurtje onder kleine teen van linkerpoot
loop op krukken met poot in soort ski-schoen
meid we lezen nog van elkaar, heel veel plezier en geniet heerlijk van het mooie weer
groetjes ekke en sineke

Paultje

Marg! Kom maar op met je eerste verhaal :)

Alie

Marije heeft gister laten weten dat ze nog geen internet heeft, vandaar dus nog geen verhaal.
Ze heeft een goede reis gehad, en het appartement was erg mooi. Het is er erg warm, maar ze koelt af in de zee

marion

k ben ook blij dat je dit doet, kan k je lekker volgen. weet zeker dat k je verhalen in 1 adem ga lezen

kuss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!