marijeensing.reismee.nl

Update Earl

Aangezien vele van jullie vast benieuwd zijn en in spanning zitten met betrekking tot Earl, even een update tot nu toe.

Nadat ons huis dicht was getimmerd hebben we gevraagd hoe gevaarlijk het zou zijn om in ons penthouse te blijven, aangezien we recht aan zee zitten, maar John (onze klusjesman) vertelde dat het wel kon. Dus hebben we besloten met zn vieren samen in het penthouse te blijven.

Halverwege de avond begon het al wat harder te waaien en ook de zee werd een stuk wilder. Er kwamen enorm hoge golven en de zee stroomde tot aan ons huis! Gelukkig zitten wij helemaal bovenin en was dit dus voor ons niet erg. Op den duur begon het wat te onweren en kreeg de lucht een aparte kleur. Een beetje rood/roze/paars (foto's volgen later).
Gisteravond na 11 uur ging het straatverbod in en mochten we niet meer naar buiten. Zo tegen 12 uur gingen het er steeds harder aan toe en hebben we ook de schuifduren op het balkon dicht gedaan. Toen zaten we echt op gesloten! We besloten toch maar te gaan slapen en wekker te zetten. Tegen 8 uur zal Earl het dichtste bij zijn. We waren allemaal al eerder wakker en het ging goed tekeer! We kwamen er achter dat het lekte in de woonkamer en dit werd steeds meer. Op mijn slaapkamer en die van Maartje na staat de rest blank. Op dit moment hebben we al heel wat water weggehaald maar het plafond ziet er echt niet al te best uit.

Verder met ons is alles goed. De auto is alleen wel wat beschadigd dus dat is minder! Maar even zien hoe dat af gaat lopen.
Het regent en waait nu nog steeds erg hard en het begint weer te onweren. Dit zal de hele avond nog doorgaan. Hopelijk zien we snel de zon weer!

Nu ik dit aan het typen ben vertelt Maartje net dat Fiona onderweg is!!! Het zal toch niet! Ik hoop heel erg dat deze nog zal afbuigen, anders lijkt het dat Fiona hier rond woensdag zal zijn. Het heeft wel wat om een keer zo´n orkaan mee te maken, maar 1 is meeeer dan genoeg!

Tot zover de update. Foto´s zal ik er ook zo snel mogelijk even opzetten!

Xx

Esther

He Mar

Goed om te horen dat alles goed gegaan is! Het water is vervelend maar het kan vast erger. Nog geen stage gehad zeker? Nou succes alvast met Fiona

Alja

Hey Marije,

Zo, Earl heeft goed huisgehouden daar zeg!!!
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en hebben jullie alleen maar waterschade.
Hopen dat Fiona aan jullie huisje voorbijgaat zeg!
Succes iig!

Dikke kus van ons 4tjes!

patricia

Nou spannend hoor,
We hoorden op tv dat hij via SInt Maarten zou trekken dus even extra opletten via internet hoe het daar gaat.
Blij te horen dat het met jullie allemaal goed is.
Veel liefs M, P, R en J.

Birke

Hey Marije,

Je houdt ons allemaal wel goed bezig! Internet maakt overuren en de nieuwsberichten op de voet gevolgd. Wel heel erg leuk, zo wordt jouw avontuur ook een beetje van ons! Dennis vroeg of jij op 11 nov. ook al terug bent. Nee dus. Oh mooi.... zegt hij. Dan kan Marije St Maarten lopen op St Maarten. Hahaha. Gisteravond nog even op skype gekletst met je paps en mams, die hadden jou net gesproken. Vandaag met Alja skypen.... hahaha, om de nieuwe cam uit te proberen.
Zo ga nu je foto's nog even bekijken.
Veel liefs van ons en kiek uut veur Fiona!

Mama

Nou meisje, wat een gedoe allemaal.
Hopen dat Fiona de andere kant opgaat, en dat je een beetje normaal je dagen weer op kunt pakken.
Veel succes met je stage morgen en we zijn nog wel wakker morgenavond.

Liefs, mama en papa. xxxx