marijeensing.reismee.nl

Earl is coming!

Hoi allemaal!

Hier even weer een update!

Tot nu toe hebben we een goed weekend. Vrijdag hebben we een auto gehuurd van een collega van Maartje, welke we een paar dagen op proef mochten hebben. 's Avonds gelijk mee de weg op gegaan. We gingen een tweede poging wagen bij de Soggy Dollar Bar, waar het op de vrijdag the place to be moest zijn. Maar wederom was het hier niet zo druk. Wel drukker dan woensdag, en we hebben ons prima vermaakt. Maar het bruisende nachtleven hebben we nog niet gevonden. Daarna gingen we een stukje rijden, op zoek naar een andere bar, en gingen we even langs de weg staan om te overleggen wat we gingen doen. Toen we weer weg wilden rijden stratte de auto niet meer! Sta je dan.. Maar gelukkig naar een paar keer proberen startte de auto weer. Maar door dit voorval en het feit dat de auto toch iets te groot is om bij ons in de straat te parkeren, hebben we besloten de auto niet te houden.

Zaterdag poging gedaan tot wassen, maar we konden het washok niet vinden. Daarna grote inkopen gedaan want Earl komt eraan. Earl was tot gisteren nog een tropische storm, maar is nu een orkaan geworden. Op het moment dat ik dit zit te typen is onze klusjesman, John Gumbs, onze ramen aan het dichttimmeren. Toch wel een eng idee dat we hier zo zitten. Aan de ene kant is onze plek heel gunstig omdat we hoog zitten, dus het zeewater zal niet bij ons komen. Maar aan de andere kant zitten we wel direct op het strand. Waarschijnlijk zal het vanavond al beginnen met harde regen en dan vannacht en morgen doorgaan. Ik heb sowieso morgen nog geen stage, en dinsdag is nog afwachten. Lekker begin dus:s!
Verder hebben we nu wel een goede auto gehuurd (een knalrode, bah!:p). Eerst alleen voor aankomende maand om ondertussen verder te kijken of we misschien een auto willen kopen.

Vandaag zijn we een beetje de nieuwsberichten rondom Earl in de gaten aan het houden op stormpulse.com. Vanmiddag maar even kijken wat we precies gaan doen. Ik kan ook bij mijn stagebegeleider gaan slapen, maar met zn vieren (met Maartje, Rob en Jasper) samen blijven is toch ook wel een fijn idee.

Nou, ik houd jullie op de hoogte. Ik heb geen idee wat de orkaan hier aan zal richten en hoe het dan met internet e.d. zit. Wij zullen hier voorzichtig zijn, we hebben alles goed dicht, genoeg eten en drinken dus het komt vast wel goed!

Liefs!!

Xx

Birke

Spannend hoor, we volgen de nieuwsberichten de hele dag al op de voet. Best wel eng hoor. En eh.... trouwens, wat is er mis met een knalrode auto? Hahaha. Nou wees voorzichtig en we hopen dat Earl mee zal vallen.

Liselotte

Doe je voorzichtig?! Ik wil je wel graag heel terug hebben in januari:). Het klinkt verder allemaal heerlijk!! Hier regent en stormt het al de hele dag, dus geniet maar extra van het strand en warme weer!! Kus

Suus

Nou zeg wat een verhaal, hopen dat het een beetje meevalt! Wel erg leuk om zo even van je te horen hoe het daar gaat!
Geniet er maar lekker van en hopen dat je dinsdag wel naar stage kan. Bij deze heel veel plezier op stage!
Dikke kus

Alie

Ook wij volgen de orkaan via internet. Dat dat allemaal kan, is hartstikke mooi!
Doe heel voorzichtig, hopen dat het allemaal toch nog meegaat vallen!
Mocht je stage ooit nog beginnen, succes alvast!
Liefs mama en papa xxxx

Alja

Wordt dus nog ff spannend de aankomende dagen...
Hopen dat het allemaal mee gaat vallen met Earl.
Jeej, zit je er net en nu dit al meemaken.
Ook wij volgen Earl.
Succes meis met allen!

Dikke smok

Bea

Hoi Marije,

Nou het harde werken op je stage gaat meer dan voldoende gecompenseerd worden door dat paradijs waar je de komende maanden mag wonen. 'Van de foto's wordt ik wel een beetje heel jaloers na 2 dagen troosteloos grijs weer in ons kikkerland te hebben gehad. Voor jou wordt het de komende uren wel even erg spannend met "Earl", hoop dat het een beetje meevalt. Groetjes van ons allemaal en succes met de start van je stage - Bea

marion

hallo meis,

wat een verhaal en ik hoop net als iedereen dat t allemaal mee zal vallen. nog geen week weg en dan al dit zo verhalen. was blij dat er weer een mailtje van jou in mn inbox verscheen.... echt we lezen ze met plezier...... succes morgen met je stage (mocht t doorgaan)

-X-