marijeensing.reismee.nl

Foto's laatste paar weken

10-10-'10

Reacties

Reacties

sineke

Hoi Marije,
Wat weer geweldige foto's. Als ik ze zie vraag ik me af of jullie ook nog stagewerk doen. Pic Paradis, geweldig overzicht heb je vanaf daar. Je bent er gekomen das te zien, maar hoe was pootje later. Duurt niet zo lang meer dan komt Suzanne - next patient - gezellig nog paar weken bij je en samen weer terug naar koude kikkerlandje. Froukje er nu? Kan het niet allemaal meer bijbenen. Papa en mama mogen wel lekkere warme jassen meebrengen naar Schiphol. Ik kom op het ogenblik alleen buiten met mijn rollator, ja, ja. Heb er winterbanden onder laten zetten. Is in elk geval beter vertrouwd dan met krukken want daar glij je alle kanten mee op. Kwam met natte dingen bijkeuken in en ging bijna van deur naar deur zo glad. Begin weer voorzichtig wat te lopen, tenminste wat er op lijkt. Peute komt 1 keer in de week thuis en ik ga 2 keer naar fit-fysio en zo waar het begint weer te kriebelen om wat meer te doen. Mag niet! Rustig aan, vooruit dan maar. Wilde crosswalker doen, neen dus, moet je op staan. Mag morgenavond wel proberen te roeien, enkel wat meer belasten en even iets anders dan alleen maar fietsen.
Marije, ik stop der weer mee. Veel plezier met Froukje en Suzanne en geniet van het mooie weer, want dat is straks over!!!
Groetjes Sineke (en Ekke ook natuurlijk)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!