marijeensing.reismee.nl

"Vakantie" Sint Maarten

Heyhoi!

Bij deze weer even een verhaaltje vanuit het zonnige en warme St. Maarten :)

Vorige week dinsdag was het dan eindelijk zover: papa en mama kwamen! Hele raar idee dat papa en mama al onderweg waren van Zuidbroek naar Schiphol toen ik nog op bed moest omdat het hier zes uur vroeger is. Dinsdagochtend nog aan het werk geweest tot 11uur om vervolgens nog even snel wat blikjes drinken en een telefoonkaartje te kopen voor papa en mama. Om 12uur vertrokken richting Airport. Toen ik om 12.20u op het vliegveld aankwam stond op het arrivalschema dat de vlucht uit Amsterdam al was geland, dus ik dacht mooi dan hoef ik niet zo lang in spanning te wachten. Echter om 12.30u stond op het scherm dat de vlucht vertraagd was. Maar gelukkig om 12.40u waren ze dan echt geland en om goed 1uur kwamen ze naar buiten. Zo leuk om ze weer te zien!! Voor papa en mama was een taxi geregeld, dus we spraken af bij de receptie van hun resort. Daarna naar hun kamer, wat een luxe! Ze hebben een hele mooi kamer, super groot bed, een balkon, uitzicht op zee en elke dag wordt hun bed opgemaakt en afval opgehaald. Erg goed geregeld allemaal!
Papa en mama blijven 2 weken, tot dinsdag 26 oktober. Gedurende deze twee weken loop ik alleen 's ochtends stage tot 12uur zodat we elkaar elke dag kunnen zien en leuke dingen kunnen doen. Ook erg mooi dat ik dit zo kon regelen met mijn stagebedrijf. Dus ook ik heb een btje vakantie!

Woensdag ben ik na 12uur naar papa en mama gereden en zijn papa en ik gelijk op pad gegaan om een auto te huren. Want zonder auto kom je op het eiland nergens. En nou heb ik ook wel een auto, maar aangezien ik deze met Maartje deel kan ik deze moeilijk twee weken lang elke dag meenemen natuurlijk. En het is opzich wel te lopen naar papa en mama toe (ong 20min) maar gezien de temperatuur en de heuvels is dat erg zwaar, en 's avonds is het ook niet echt meer vertrouwd. Na een auto te hebben gehuurd hebben we lekker bij het zwembad gelegen en kwamen we erachter dat het elke dag om 16u happy hour is bij het barretje bij het zwembad, dus hier zijn we dan ook elke dag te vinden voor lekkere smoothies en caribs.

Donderdag zijn we naar Orient Bay geweest, een mooi strand aan de franse kant. Hier heerlijk gelegen en lekker gezwommen. Toen mama en ik in het water stonden kwam er een man langs met allemaal vissen om hem heen, hij had een grote zak brood mee en hij liep gewoon bij de kust langs en ondertussen was hij die vissen aan het voeren dus die zwommen helemaal met hem mee. Toen hij zag dat wij aan het kijken waren zei hij dat wij even moesten komen. Mama hoefde niet zonodig, ik vond het ook wel een btje eng maar leek me ook wel leuk. Dus ik heb angelvissen eten gegeven, was erg leuk. Ze bijten niet maar springen wel! En daarna natuurlijk weer naar de happy hour!

Vrijdagmiddag eerst Philipsburg ingeweest en daarna lekker gerelaxed bij het op het zwembad. Zaterdag hebben we een rondje over het eiland gereden en zondag zijn we wezen snorkelen bij Little Bay. Heel veel en hele mooie vissen gezien met snorkelen. De kleine visjes zijn wel leuk, maar toen er grote vissen in de buurt kwamen bij mij en mama vonden we dat toch iets minder fijn!

Maandag op het resort gebleven bij het zwembad, want nadat we zondag grotendeels van de dag hadden gesnorkeld hadden we toch wel snorkelruggetjes en benen (btje verbrand:p) dus een btje in de schaduw gebleven.

Dinsdag zijn we naar Maho Beach geweest, dit is bij het vliegveld. Dus hier kan je de spectaculaire landingen op St. Maarten zien! Dit was erg leuk. Een paar grote vliegtuigen zien landen, maar ook veel wat kleinere vliegtuigjes. En wat vliegen ze laag! Ook het opstijgen van het KLM vliegtuig was spectaculair, erg veel lawaai en wind. Heel leuk om dit een keer gezien te hebben. Ik ga er zeker nog een keer heen in de aankomende maanden.

En vandaag (woensdag) hebben we op het strand Little Bay gelegen en natuurlijk weer naar happy hour geweest.

De plannen voor morgen zijn naar het strand, Baie Rouge. Zaterdag heb ik personeelsuitje. We gaan met het hele kantoor op een grote boot zeilen naar het eiland Anguilla. Je mocht ook familie meenemen, dus ik gevraagd of mn ouders dan ook mee mochten omdat ze er ook zijn, en dat mocht! Erg leuk! Dus gaan van 9 tot 5 lekker op het water dobberen onder het genot van hapjes en drankjes :) Zondag willen we naar Ile Pinel, onbewoond eilandje, om daar te gaan snorkelen. En voor de rest lekker rustig aan doen.

Tot zover deze update.
Stiekem hoop ik dat we ons de komende dagen gaan vervelen, zodat de tijd langzaam gaat en volgende week dinsdag nog maar ver weg blijft!! Want zoals het nu gaat vermaken we ons veels te veel en vliegt de tijd voorbij!

Xx

Reacties

Reacties

marion

leuk verhaal weer marije, en voor jou hoop ik ook dat de heeeeeeeeeeeel erg langzaam zal gaan

dikke kus

Alja

Hey!

Leuk om weer wat van jullie te lezen.
En super dat jullie het zo naar het zin hebben.
Ben stiekum wel jaloers hoor. Zoveel leuke dingen doen op het mooie eiland.
Hoop ook dat het echt nog lang geen dinsdag voor jullie is... :-(
Geniet er lekker van en groetjes daar!

Dikke kus Erwin, Alja, Larissa en Devian

Birke

Hoi fam. Ensing,

Wat super dat jullie je zo ontzettend goed vermaken, en ja heel jammer dat de tijd zo snel voorbij vliegt! Weer hartstikke leuk om deze up-date te lezen. Jammer dat we geen geldboompje in de tuin hebben, anders kwamen we ook hoor! Wat lijkt het mij heerlijk om in die mooie blauw zee te zwemmen en om van al die mooie andere dingen te genieten.
Wens jullie nog heel veel plezier en geniet er maar lekker van!

Liefs, Buuf/

Grietje

Hallo Marije,
Geweldig, dat je je zo goed vermaakt en dat je ouders nu op bezoek zijn. Het lijkt wel alsof je een op een andere planeet woont, want hier in Nederland hagelde het gisteren al!
Op het werk is het rustig, ik ben aangenomen (!), maar ik mis je gezellige verhalen wel.
Groeten van de collega's en vooral van Gert en heel veel plezier gewenst,
Groet, Grietje

Arjan

Zo te zien vermaak jij je wel;) Haha hoewel het niet zo zal zijn lijkt zo'n stage toch erg veel op een vakantie! Klinkt goed.. De tijd vliegt zeker, je bent alweer een dikke 2 maand weg. Het rare is dat het hier zo druk is dat het nog maar net geleden lijkt!

Veel plezier nog met je ouders in elk geval

x

Mimi

Schattie wat een heerlijkheid allemaal! Maar helaas, tijd gaat nou eenmaal snel, het enige wat je daaraan kunt doen is het je realiseren en er bewust van genieten! (Wijsheid op een vermoeide vrijdagavond)
Ik mail je morgen ff terug! Nu krijg je alvast een kus op je kop!

paulien

maar wat is wijsheid? ik heb daarop het antwoord, maar die hou je even van mij tegoed. het personeelsuitje lijkt mij heel erg leuk mar, en wat fijn dat pa en ma ook meegaan!! enjoy!
Ps. het is hier steeds zoo koud, en je regent drie keer op een dag nat, en soms vriest het ook (zag de buurman krabben) dat ik nu heul erg verkouden ben! tis niet eerlijk!

Suus

Lieve zus, wat een leuk verhaal om te lezen! Wist natuurlijk al wat jullie allemaal hadden gedaan, maar altijd fijn om even iets van jou te lezen! Inderdaad erg jammer dat de tijd zo snel gaat nu papa en mama er zijn, maar geniet er maar heel veel van! En ik ga in September naar Suriname als het goed is, dus als je terug bent gaan we heel veel tijd inhalen! Kan niet wachten om je weer te zien in het echt!
Dikke kus van je kleine zusje

Je zusje

AAAAAAH nog 41 nachtjes en ik kom ook, kan echt niet wachten tot het zover is!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!